Khamis, 21 Mei 2009

Sedih...

2 minggu lepas aku dikejotkn dgn perkhabaran yg x penah ku sangka...
mcm besa, ada ms aku akn bmesej dgn x-bf aku..
tba2 dia kta ada bnda nk bgtau kt aku...bdebar2 gak...bt suspens je...huhu
tggu gak la smpai mlm...dlm hati meneka2 pe bnda yg dia nk bgtau, mcm serius je...
mlm pn mjelma...kul 10.30 dia msj aku...aku pn jwb cam besa la...tp dlm hati Tuhan je yg tau...
dia kta nk call aku...aku ok je..
smbg la mcm besa...pastu dia ckp ada bnda nk bgtau tp xtau nk habaq camne...
aku kata bgtau je,x ksh apa pn aku terima dgn hari tbuka...chewah...
jeng3....dia bg tau aku, yg dia akan menikah lg 2 mggu...
adusssssss...tekejot berok aku...berok pn x tkejot cam aku...hahaha
x angin, x ribot tba2 je dia nk menikah...waaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku bt2 cool je...dlm hati Tuhan je yg tau...huhu
Aku redha dah jodoh dia dgn minah to...biar la dia bhgia di smping si dia...
Aku membilang hari...huhu pdhal bukan aku pon yg nk kawin...tp hati sayu je mengenangkn dia akn jd milik org lain...
Pttnye aku dh x blh ada perasaan tu sume...aku yg lepaskn dia dlu...huhu
Mlm sok, dia akn menikah & mjadi suami org...arghhhhhhhh
xtau nk digmbrkn cne perasaan aku skg ni...
Aku hanya dapat bdoa agr dia bhgia dgn psgn nye...dan AKU, akn mcri bhgia ku sndiri...huhu
Aku PASRAH...

4 ulasan:

Cikgu ILi berkata...

Saya pun sedihh..hanya bile kite meletakkan diri kite kat tempat org yang mengalami baru kite tau sedih tu camne.
Tapi...itupun tak sesedih yg ditanggung oleh org yg mengalami.
Saya percaya, kak ifah akan jumpe kebahagiaan..mungkin kalau kwin ngan dia tak bahagia.sapa tau..kan?

eefa berkata...

tq ili coz memahami...
sdh mmg sdh tp kak iffah redha..
biar la dia mcari kebahgiaan dia kan...
InsyaAllah ada nnt cuma xtau ble..

white rose berkata...

bgitulah adat dunia...panas xslalunye smpai ke ptg....kdgkala hujan dtg menyinggah...yakin n usaha lgi...INSYA'ALLAH, akak akn temui kebahagiaan tuh...

eefa berkata...

Begitu la liku2 kehidupan...x sume yg kta impikn akan kita kecapi...akk REDHA...
yg ptg dia bhgia...
Hidup mesti diteruskan...wawawa