Rabu, 27 Mei 2009

Last day sek b4 cuti...hehe

lama dh x menulis...hehe
x smpt nk menulis...kt umah ssh nk on9, kt sek plak line lembap...huh
arini pg2 lg dtg sek trs on9...heheh
arini last day sek b4 cuti mid-term selama 2 weeks...yabedabedoooooooo
aku cuti awl sehari coz pg sok aku akn gerak ke Gomaih,N9...
Sabtu ni kawan baik+classmate aku menikah...
jd aku ke sana utk menyaksikn penyatuan dua hati x-classmate aku ms IP Teknik dulu...heheh
aku ni ntah bler kn... jd menyaksikn pernikahan org je la...wawawa
semoga rumahtangga mereka kekal bhgia hingga hujung nyawa...Aminnn

2 ulasan:

Cikgu ILi berkata...

Kak Ifah, amik berkat ;)Mana tau...jumpe org gomaih jugak ke..jodoh itu misteri..

white rose berkata...

ya betui...pasni kta g gomaih lee jugak ye k.ili...mudah2an ALLAH permudahkan...amin........