Khamis, 21 Mei 2009

Kenangan Terindah...

Hari yg di tunggu akhirnya tiba juga...
Mlm semalam adlh mlm terakhir aku bcakap dgn dia sebelom dia bgelar suami org...
slps ni dia akn bertukar 'status' SUAMI kpd seorg isteri...waaaaaaaaaaaaaaaaa
Tipu la kalu aku kta kan aku x sdih...dlm hati ni hanya TUHAN yg tau...
smpai tbawa2 dlm mimpi oOOOO...
bgn je dr tdo pg td, x semangat aku arini...
Nk bgn pn malas je tau!!!
Mlm ni slps Isyak..."Aku terima nikahnye....."Waaaaaaaaaaaaaaaaa
Makkkkkkkk...tulun2!!!!!!
Smg dia bbahgia di smping si dia...
Doa tulusku utk mu...

Bersamamu aku knl erti bhgia...
Bersamamu aku dimanjakan dan rs dihargai...

Mgkn aku xkn jmpa ssrg yg serupa dgn dia lg...
DIA adalah DIA...
Biarlah dia mjadi KENANGAN YANG TERINDAH dlm hidupku...
Akn ku smpn sgl kenangan bsamanye...
Biarla dia ABADI dlm sanubariku...


KENANGAN TERINDAH
Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus :
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

5 ulasan:

Cikgu ILi berkata...

Sedihnya...patutla Kak Ifah bgn lambat pagi ni..ehh bukan bgn lambat...tak larat nak bangun.
Dia mmg la yang paling ikhlas dengan Kak Ifah..mmg susah nak jumpe lelaki yang ikhlas dengan kita..

eefa berkata...

Btl tu ili...stkt ni dia la yg plg ikhlas dgn Kak Ifah...tp nk uat cane, x jdh atr kami. Biarlah dia bhgia di smpg org tsayang...

white rose berkata...

urm....pe yg penting..keje chame.....pe yg penting pasni, KEBAHAGIAN ttp akan bersama mu wahai kak iffah...

Tanpa Nama berkata...

Salam ziarah.. Sabar.. Lepaskan perasaan tu.. Sesungguhnya ada seseorang yang jauh lebih baik yang telah di tentukan wat eefa.. Semoga eefa juga bertemu bahagia dunia akhirat.. Aamin..

p/s: saya terminat untuk buka blog ni.. sebab nama kite sama.. eheh..

eefa berkata...

Salam haziefa...
Tq sudi jenguk blog eefa ni...
Tq mdoakn tbaik bt sya...
InsyaAllah mudah2an..Amin...