Khamis, 21 Mei 2009

1st time mbuat blog...hehe

Salam semua...
nk tulis pe pn xtau...huhu
dah lma teringin nk menulisblog spt kengkawan yg lain...tp x interest + xdak masa...haha
(alasan je tuh...wawawa)
blog kawan2 pn jrg nk bukak, apatah lg mbaca...hehe
tp kdg2 ble ada something yg blaku dalam hdp aku, aku mcri sst yg blh aku luahkan rs hti....
selain dr kawan2 shd semestinye...huhu
kawan2 sek ku, terutamanya Ili mberi perangsang kepada ku utk membuat blog ini...chewah (Jgn bangga diri ye ili...hehe)
Lg satu sbb aku x bminat dgn blog ni, coz aku x bpe pndai nk menulis...hehe ayat pn main sedap mulut je aku tulis...haha jd la, yg ptg blh di baca n d fahami...hehe

2 ulasan:

Cikgu ILi berkata...

Yeyyyy..org pertama yg bg komen..
Zaman sekarang sume org dah berblogging.
Blog kite, suke hati la nak tulis apa.
Jangan sampai kene saman sudah..hehe.

white rose berkata...

xkuasa tul.....naseb akak je tuh....jenuh sy add komen ni.....poodaaa....ala, k.ifah...pasni ramey leh komen akak.....hahahaha....