Rabu, 20 Januari 2010

Welcome to Hotel Seri Malaysia, Ipoh...

Skg aku dah berada di Hotel Seri Msia, Ipoh...
Aku akan bkursus di sini selama 3 hari 2 malam.
Bersama2 guru Matematik dr 3 daerah iaitu Perak Tengah, Batang Padang n Manjung...
Ramai gak ni...Leh dapat ramai kenalan guru2 Matematik dr daerah2 yg lain.
Pdhal, dr daerah sndiri pon x kenal lagi...hahaha
Lupa laks nk bgtau kursus pe...hehe
"Kursus Numerasi" untuk guru2 Matematik Tahun 1...
Aku dah check-in ni, dapat sebilik dgn guru dari Bidor.
Skg ni tengah rilex2 dalam blk, nasib baik ada wifi...best2 hehe
Malam ni bru la mula bkursus...
Harap2 best la...huhu

5 ulasan:

Cikgu ILi berkata...

Borink le..
Sapa yang nak datang kelas saya lepak-lepak dengan saya?
Sapa yang nak melaung ajak saya pegi rehat?

white rose berkata...

hahaha...k.ili xde geng dh...dia terasa keboringan...sian k.ili...

akak, smoga akak dpt jodoh disana tau...

Cikgu ILi berkata...

Ye la..ustazah dah tak sudi dah nak naik atas sejak pegang ps.

eefa berkata...

hehe..sian ili. tiap2 ari pon mmg x sah kalu x g kelas ili to. next wk im back k.

white rose berkata...

now, i'm a busy girl...dpt singgah sekejap2 jdi la...nk2 plak, BOSS i dh xpegang, lgi laaa ssh nk naik jumpa k.ili...

sowi, bkn i xsudi...