Isnin, 18 Januari 2010

Lepaking tepi Sg Perak...

Lepas maghrib td, lbh kurang kul 8 pm aku kuar makan dgn kawan2 aku...
G mkn kt kedai atan je, kedai tepi jambatan Nordin to, tepi Sungai perak.
Lama dah ktorg x lepak btiga...sllnye aku lepak dgn Ila je la.
Al-maklum le, Pn. Alin dok jauh kt Kuantan n "The BZ Woman"...huhu
Dah namanye Insp. Alin...nrmal la.
Skg ni dia bcuti selama sminggu kt kg...Jd, bekesempatan la dok lepak bsama.
Macam2 cter yg ktorg bualkan...
Mmg best r, syok smbang smpai x hingat dunia...hehehe
Org keliling pon ktorg x amik kisah dah...hahaha
Ktorg lepak kt c2 smpai kul 10 lbh...hehe
Cian kt adil, masuk angin perot dia menunggu nasi grg daging merah yg x smpai2...hahaha
Tp aku rasa hepi la mlm ni, dpt borak2 dgn kgkawan.
At least, dapat la hilangkan seketika segala duka nestapa aku...huhu
Hope tomorrow aku akn lebih ok n tenang...Amin.
Doakan yg tbaik utk aku..tq.

2 ulasan:

white rose berkata...

ptut laa senyap je YM...haha...
bgus laaa amik udara nyaman bersama kwn2...mudah2an segalanya ok...

siapa adil??? lelaki ke perempuan???

eefa berkata...

adil to my brother..adik bgsu i la. hehe kt umah i pggil dia dil je. namanye fadzil asri.