Khamis, 10 Disember 2009

Thanx to my prens...Dylla@Ustazah


Dah ada streamyx ni...galak le plak nk mlawakan blog aku ni.hahaha
kalu x sblm ni, ckp la apa yg ada je.
ble tgk kgkawan punya blog...jeles je.
lawa, mcm2 ada...
aku pon smlm try la edit pe yg ptt...tp dpt jd ckit je pon.
aku ponen pale cne nk tukar BG blog aku...
try la klik mcm2, tp x mjadi pon.
frust je...huhu
aku nekad, arini mesti blajo gak cne nk tkr BG.
Aku pon tanya la adik aku...tp dia bz la plak. x dpt la ajor kakak dia yg x bpe pndai nk buat blog ni..huhu
aku cri mangsa lain plak...hehe
Sapekah dia??? jeng3
Sape lg kalu x, Dylla...org yg aktif bt blog kt sek aku...hehehe
Cik Ustazah ni la yg ajar aku mcm2 arini...
Thanx a million to u, Dylla...mmmmmmmmmmmmmmuah
Nnt ada ms ajor lg ye...

4 ulasan:

white rose berkata...

ala...alasan je nih...xpayah nk pujuk2 or memuji2 org...mmg terbukti org laaa yg akak akan cri...xde sape lgi dh...hahaha...poyo je...dh tau edit nih, tiap kali kemari, mcm2 lee edit BG dia...xpela...tgh syok...hahahaha...tahniah...

blanja piza pun ckup je... :P

eefa berkata...

hahaha...bijak2. nk cri sape lg??? awk je la yg ada dlm pikiran ni. hehehe blh, blnje piza 50 sen to...kuang3

white rose berkata...

tiada makna dpt ku dambarkan bile piza 50sen je...

eefa berkata...

hahaha...jd le to. yg ptg dpt mkn piza gak kan.hehehe