Selasa, 23 Jun 2009

Keta Arwah Apak...


Last Friday, keta arwah apak aku telah selamat btukar hak milik.
Opah ku telah mnjualnye kpd opah sedaraku...
Uish...sedihnye rs...pttnye aku yg akn anto keta to after aku blk sek nnt.
Tp, setibanye aku dkt umah aku tgk keta tok aku dh x...
mknenye msti adik aku dah anto kt Tg Dedalu...
Panas hati tol di buatnye coz aku dh siap2 pesan kt mak yg aku nk anto keta to,
aku nk drive keta to bt kali terakhir...
Msk2 umah aku trs tanya mak aku, n mak aku ckp adk aku dh anto pg td...
Bengang tol la...
Mak aku pn pjk aku, ptg sat g p umah oph sedara to nk amik duit keta to...
Mnta la nk bw jap...
Lega ckit bler dengo mak ckp camto...ada can la aku nk bw keta to for da last...
Sebenonye sayang nk jual keta to coz byk jasanye pd aku...lg pun, to keta kesayangan arwah apak...
Tp, x sape nk pkai coz msg2 ada keta...
Jd, dr tbior je jual je la kan...
Tp, nsb baik jual kt sedara sendiri jd blh tgk lg la kan...huhu
Smpai sn, aku terus amik gmbar2 keta dr pelbagai sudut sbg kenangan...
Sayu je rs ble tgk keta to...huhu
Sblm balik, aku mnta izin nk bw keta to...
Ms nk blk, sayu sggh hati aku utk tinggalkan keta arwah apak...waaaaaaaaaaaaaa

2 ulasan:

white rose berkata...

bkn semua yg kta mampu jga...biar pun bnyk jsa n kenangan itu...tanda ksih syg itu juga mesti kta share...kdg2 ianya amat perit...yg pasti bile bertukat tgn, harap2 laa dijaga dgn baik kan...sabar laaa...

eefa berkata...

Betul to...hrp2 ianye dijaga dgn baik...rindu sgt dgn arwah...Al-Fatihah.