Khamis, 25 Jun 2009

Arghhhhhhhhhhhhhhh...LELAKI

Smlm aku dikejutkn dgn sst yg mmg mjadi ptanyaan kpd aku selama ni...
At last, btl tekaan aku...kata hati x pernah menipu...
Mmg la pahit menerima kenyataan yg ada, tp aku redha...
Nsb aku blm menyerah spnh hati pd dia...
Sukar utk pcaya kpd insan yg bnama LELAKI...
See...mereka tlalu suka mpmainkn perasaan insan bnama PEREMPUAN...
Aku x paham la dgn LELAKI...
Apa motif mereka utk mpmainkan PEREMPUAN???
Ya Allah!!! Kau temukanlah aku dgn LELAKI yg benar2 jujur menyayangi diri ini & menerima aku seadanya...
Spt lagu Anuar Zain tu...LELAKI INI
Tapi...masih adakah lelaki spt ini???
Hanya LELAKI yg ada jawapannya...

1 ulasan:

white rose berkata...

kta ada jugak jwpn bg sume persoalan ni...cume nk pastikan samada jwpn tuh dijwab ya/tdk oleh kaum adam...INSYA'ALLAH, sgala takdir Allah dh tentukan...bknkah moto hdup k.ifa "tggu n lihat je"????

~hahahahahaha~