Sabtu, 13 Februari 2010

Keta Mainan...

Td adik aku ajk aku g ipoh...
Ikut je la, lg pon x buat pe2 pon.
Sj je memeriahkn sambutan Tahun Baru Cina...hehehe
P la The Store...mmg sale gler2.
Tp aku tgk je la, x rsa nk beli apa2 pon.
Adik aku la beli tshirt smpai 3 helai.
Adik ipar aku beli handbag...
Pasto p tesco plak...sggah solat Maghrib.
Masa kt tesco, adik aku beli token utk main game kt sana.
Dia nk bg ank dia, Udi main2 kt sana.
Tp anak dia gayat..haha
Last2 aku jd mgsa, dia srh naik keta mainan to temankn ank dia main keta to...adussssssss malu gak dh tua2 nk naik keta to. hahaha
Aku naik gak la...tp dia still nangis gak.
AKu pon dukung la dia...
x sabo nk turun, malu beb...huhu
Dh tua2 nk naik keta mainan...hahaha

4 ulasan:

white rose berkata...

WOW...
KETE MAINAN???

waah...sonoknye...
leh main tuh...sesuai tuk sy...
hahahaha...

Cikgu ILi berkata...

Nape Mazran tak naik?

eefa berkata...

tlebih muatan kalu ran yg naik. roboh la keta mainan to. hahaha

ummu berkata...

Salam EEfa
wah sportingnya makcik saudara.
hu hu.